Sunday 28 August 2011

sakit nyer hati...

assalamualaikum readers...
awalnye entry hari ni?
cakap nak jemput abah kat stesen bas?
hehe...
sebenarnyer aq kene tinggal laa...
alasan?
haha...aq bangun lewat...
semalam ingat nak tidur awal...
tapi aq tunggu dia call...
sedar xsedar pukul 4 baru aq tidur...
haha...yang malangnyer..
dia xcall pom...
haha...padan muka aq..
yang bodoh sangat ni kenapa...
buat apa nak tunggu orang yang xsudi kan?
haha...

korunk nampak x tanda tanya sebesaq-besaq alam tu?
tu tndanyer aq tengah confused ni...
haha...
aq ni...xabez2 dengan masalah...
ok laa...
aq jujur dengan korunk semua...
aq memang sayang dia...
sekarang aq memang kecewa giler dengan dia..
salah kew kalau aq nak perhatian dari dia??
bukan aq mintak dia bagi aq duit berjuta-juta...
bukan aq mintak dia belikan aq barang kemas...
bukan aq mintak dia belikan aq banglo...
aq juz nak dia bagi perhatian kat aq...
salah kew?
dia cakap dia sayang aq...
tapi entah laa...
xdak bukti pom yang dia tunjukkan...
aq xpaham laa dengan dia...
aq sekarang memang makin ragu2 dengan dia...
mungkin dia nak main-mainkan aq?
aq da xkisah...
buat laa apa yang dia nak buat...
dia bukannyer peduli pasal aq...
aq tunggu dia call sampai pukul 4 pagi pom bukan dia kisah...
aq rindu dia pom bukan dia ambil tau...
aq sayang dia pom bukan dia peduli..
aq nangis tunggu dia call pom bukan dia kisah..
aq xpenting pom dalam hidup dia...
bagi aq dia penting dalam hidup aq...
tapi bagi dia?sah2 laa aq xpenting..
haha...
memang laa kalau boleyh aq xnk terluka lagi...
tapi aq redha...
kalau dia nak tinggalkan aq...
biarlaa...
xkan nak pakse dia sukakan aq kot...
haha...
dia yang buat keputusan...
aq da malaz nak gaduh2 lagi...
dia boleyh buat apa yang dia nak..
kalau dia nak terus sakit kan hati aq...
biar laa...
aq xkan melawan...
aq da penat...

hey...tenkz tau...
semalam saya tunggu awak call sampai pukul 4 pagi..
hari ni saya terlepas nak ikut tuk jemput abah..
semalam saya nangis...
hari ni mata saya macam bengkak sikit...
semalam saya rindu awak...
saya call awak x angkat...
saya mesej awak xreply...
saya tetap tunggu awak...
semalam ex saya call...
dia ajak kapel balik..
p...saya tolak..
alasan?
sebab saya sayang awak..
awak selalu cakap awak sayang saya...p..
saya tau awak mesti tipu kan?
jujur laa awak...
kalau awak xsuka saya...
saya akan pergi dari hidup awak...
saya xkan ganggu awak lagi...
saya doakan awak bahagie...^_^

out...

~ thankz coz sudi bace warna warni hidup AZ ~

0 budax comey nak warnai hidup az:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT@ hak milik kekal ~warna warni hidup AZ~