Friday, 26 August 2011

lelaki menangis?biar betul?

assalamualaikum...
sedar x sedar da 26 hari kita berpuasa...
xlama lagi nak sambut raya...
da siap ker persiapan nak raya?
mesti beli baju banyak giler kan?
haha..
xmacam aq?
nak raya pom xdapat..
kena hadap buku jek laa..
haih(xpnt kew mengeluh?)
xpew laa..kita kene fikir positif..
INSYAALLAH..tahun depan aq boleyh raya giler2 laa...
haha..
apa2 pom..aq kene fight tuk spm tahun ni..
doa kan aq gak tau..hehe..

ok laa..
entry kali ni tajuk"lelaki menangis?biar betul?"


kita semua tau yang ego lelaki sangat laa tinggi..
kalah gunung fuji..
lelaki gak sangat sukar mengalirkan air mata...
bagi kaum lelaki...air mata mereka lebih mahal nilainyer dari mutiara..
sebab tu laa ada yang berpendapat bahawa lelaki yang menangis seolah2 menjatuhkan maruah mereka..
walaubagaimana pom..lelaki akan mudah menangis demi orang yang dia sayang..
haha..aq bukan nak story pasal lelaki yang kat luar sana laa...
aq nak story pasal hubby aq..


semalam aq da buat sesuatu yang mengguris hati dia...
aq sendiri xtau yang dia akan menangis sebab tu..
adakah tu maksudnyer dia betul2 sayang aq?
aq sendiri masih ragu2 dengan hubungan ni..
bukan aq xsayang dia..
bukan jua aq xcinta dia..
tapi..hubungan kami ada sesuatu yang menghalang..
aq tau dia faham maksud aq..
aq xpasti berapa lama hubungan kami akan bertahan?
mampukah kami terus bersama walaupom ada halangan?
mampukah kami hadapinyer?
aq xtau..
mungkin aq yang paranoid tuk rasai kelukaan lagi..
tapi salahkah kalau aq rasa macam tu?
salah ker?
aq cuma nak rasai kebahgiaan..
tapi mampukah aq rasai nyer kalau hubungan kami ada penghalang?
entah laa...aq xtau nak cakap camne lagi..
mendengar dia menangis semalam buat aq xtentu arah..
tiada niat pom aq nak sakiti dia..
aq cuma tanya kebenaran..
aq cuma ungkit kata2 dia dulu..
tapi aq betul2 xada niat nka buat dia menangis..
aq betul2 terkejut..
aq nak minta maaf dengan dia...


hari ni kawan aq tanya pasal my hubby...
tapi aq mengelak....
memang aq nak bagitau dia..
cuma ada sesuatu yang menghalang..
aq sendiri xpasti dengan hubungan ni..
sebab tu aq takut nak bagitau dia..
bukan aq nak berahsia..tapi aq ada sebab tersendiri yang aq x boleyh bagitau sesiapa..
aq xdak niat nak lukakan hati kawan aq...
aq xdak niat nak tipu dia..
aq xdak niat nak kecilkan hati dia..
tapi..
aq ad sebab aq tersendiri..
bila da tiba masanye..aq akan berterus terang juga..
tapi bukan buat masa sekarang...
mungkin aq masih belum yakin sepenuhnya dengan hubungan kami..


aq kejam kan?
da banyak hati yang aq lukai..
aq memang xlayak tuk rapat dengan korunk..
aq memang jahat..
aq xpatut masuk pom dalam hidup korunk..
aq patutnyer duk dalam hutan sorang2..
biar kene baham dengan rimau..
baru korunk epy..
aq memang nak buat korunk epy kawan dengan aq..
aq memang nak jadik kawan yang mampu buat korunk sentiasa ceria..
tapi...aq xsedar...
aq xsedar yang korunk xepy pom dengan aq..
aq xsedar yang korunk langsung xceria bila dengan aq..
aq xsedar...
aq mintak maaf...
aq mintak maaf sebab lambat sedar benda ni..
aq memang gembira kawan dengan kornuk..
aq sayang korunk..
maaf kan aq ek?
aq doakan korunk epy..

untuk awak..
saya minta maaf buat awak menangis semalam...
saya x layak tuk awk..
maafkan saya...
maafkan saya..

out..

~ thankz coz sudi bace warna warni hidup AZ ~

2 budax comey nak warnai hidup az:

khairul.hafiz94 said...

i still waiting for U...

khairul.hafiz94 said...

i still waiting for u..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT@ hak milik kekal ~warna warni hidup AZ~