Monday 22 August 2011

aq cinta dia...

assalamualaikum semua...
apa kabar?
sihat kew?
hari ni da masuk 22 hari kite semua puasa..
yang da ponteng tu jangan lupa ganti tau..
hehe..
lagi seminggu nak raye..
ni maknenye lagi 2 minggu nak trial spm..
takutnye..
rase macam xnak raye laa...
sebab kalau da raya nanti trial makin dekat..
boleyh x nk tangguh raye?
hehe...mesti ramai yang marah kat aq nanti...
xpasal2 aq masuk hospital nanti sebab kene hempuk dengan geng blogger...
pasal apa?sebab aq nak tangguh raye..
haha..
xnk aq masuk hospital..
nanti bukan setakat xdapat trial....
entah2...xdapat duit raye gak..
haha...da besar pom nak duit kew??
apa aq kisah?
hehe...

berbalik kepada tajuk entry aq kali ni...
aq cinta dia..
siapa dia?
kalau korunk bace entry aq sebelum ni tentu korunk tau siapa dia..
hati aq sekarang lebih kurang macam ni laa...


hati aq yang retak akibat dikecewakan seperti telah kembali bercantum...
dan dia adalah gam yang telah mencantumkan kembali hati aq..
aq cuba jauhkan diri dari dia...
aq juga berusaha lupakan dia..
tapi,jelas sekali aq xmampu..
nampaknye dia telah mencuri hati aq...
dia umpama magnet yang menarik sepihan besi di hati aq...
mengikat hatiku agar terus di sisinya..
selagi kuasa magnetnye tidak hilang...selagi itulah hati aq akan berada bersamanye..
nampaknyer..hatiku mula berpaling tadah..
dulu hati ini sentiasa disisi aq..
kini hati ini berada bersamanye...
arghh..memang susah bila hati berpaling dari tuannya...


korunk semua nampak kan gambar ni?
aq juga begini...
xdapat dinafikan betapa gembiranya hati ini bila dia membalas sayang dan cintaku..
ingin saja aq menjerit kesukaan agar seisi alam mampu merasainya juga...
saat dia ungkapkan sayangnya padaku..aq bagai terpaku..
ingin aq mengalirkan air mata...
ingin jua aq melompat kegembiraan...
nampaknyer dia juga merasai apa yang aq rasa...
cuba kadang2 terdetik juga di hati ini jika dia hanye ingin mempermainkkanku...
sejak aq mengenali dia...dia selalu saja ungkapkan ayat kartun..
ayat kartun??apa tu?
haha...bagi aq ayt kartun ni adalah ayat atau kata2 yang xserius..
kata2 yang diungkapkan hanya untuk menceriakan seseorang..
sebab tu aq risau...
risau jike dia ingin permainkan aq..
risau jika apa yang dia ungkapkan tidak serius..
jujur aq katakan...
kadang2 terselit juga kebimbangan dalam hati ini..
aq takut jika aq disakiti lagi..
aq xmahu lagi rase kesakitan tu...
aq ikhlas mencintai dia..
aq harap dia juga begitu..


aq mahu dia sentiasa disisi aq..
aq mahu dia tahu aq ikhlas menyayangi dia...
tapi aq tetap ragu2 dengan dia..
adakah aq paranoid??
entah laa...
aq pom xtau..
tapi..xdapat aq sangkal kan tentang keraguan yang ada dalam hati ini..
aq tidak mahu menipu...
secara jujur..aq tetap ragu2..


untuk awk..
maap ek tuk semuannye..
xdak niat nak ragu2...
tapi saya takut dengan ayat kartun awk..
memang saya hepi bila awk cakap awk sayang saya...
tapi..saya tetap ragu2..
sejak awl kita kenal,awk xpernah serius..
sebab tu saya takut..
takut kalau saya terluka nanti...
xdinafikan betapa kuatnye debaran di hati ini bila awk cakap awk sayang saya..
tapi...jujur saya akui..
tetap ada persaan gusar dalam diri ini..
maaf ek sebab rasa semua tu...
kalau awk terluka dengan entry saya kali ni..
saya betul2 minta maaf...
saya xdak niat pom nk buat awk terluka
sory:(

~ thankz coz sudi bace warna warni hidup AZ ~

0 budax comey nak warnai hidup az:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT@ hak milik kekal ~warna warni hidup AZ~