Friday 19 August 2011

awak...maafkan saya (part 1)

assalamualaikum...
apa kabar ary ni?
aq?entah laa...aq xtau nk bagitau macammana..
aq rase macam x selesa laa...
fikiran aq penuh dengan perkara yang aq sndri xtau..


susah betol laa kalau kita fikir benda yang kita sendiri xtau..
kusut2..
haih(mengeluh entah kali ke berapa juta tuk ary ni)
aq ingat dia..
mungkin sebab aq ada buat salah dengan dia..
mungkin dia terluka dengan sikap aq sebab tu aq rasa mcm ni..
tapi percaya laa..
aq xada niat nak lukakan aty dia..
aq memang xada niat nk kecilkan aty dia..
aq gak xada niat nak kecewakan dia..
bukan maksud aq nak buat macam tu..
tapi aq terpaksa..
semuanyer untuk kebaikan aq dan dia..
aq buat semua ni untuk kebahgiaan dia..
aq xnak dia rasa sedih..
ni yang terbaik tuk kitaorang..
aq ambil keputusan untuk jauhkan diri dari dia..



this for u...
kalau awk bace entry ni..
saya nk awk tau yang saya xada niat nk buat awk sakit hati,kecewa dan lain2...
ni yang terbaek tuk kita..
saya buat semua ni demi kebahgiaan awk..
saya minta maaf sangat2...
terima kasih tuk semuanyer..
saya xakan lupakan awk..
awk jage diri baik2 yer..
maaf ek?
maaf sebab xtegur awk bila awk on9..
saya memang nak sangat tegur awk..
tapi saya takut..
saya kawal diri saya tuk xtegur awk...
jahat kan saya?
hehe..
tapi..saya nak awk tau yg saya selalu tunggu awk on9..
kalau awk boleyh on9 maknanye awk sihat..
tu da cukup tuk saya..
maaf sekali lagi..
jage diri baik2..
jangan tidur lambat lagi..
salam tuk awk..


~ thankz coz sudi bace warna warni hidup AZ ~

0 budax comey nak warnai hidup az:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT@ hak milik kekal ~warna warni hidup AZ~