Wednesday 24 August 2011

awak...saya sedih ni...T_T

assalamualaikum...
apa khabar?
sihat?bagus laa..
aq doakan korunk semua hepi..
macam mana hari ni?
berjalan separti yang korunk rancang?
kalau x...korunk kena laa fikir cara lain nak lancarkannya..
hehe..
sory..merapu jap..haha..
entry ni aq nak cerita tuk si dia..
tapi..kalau korunk nak bace..sangat dialu-alukan:)

sedih?kenapa aq sedih ni?
nak tau...
tengok ni..


hari ni kat sekolah aq ada majlis berbuka puasa dan khatam al-Quran..
sepatutnye pelajar form 5 and form 3 wajib hadir..
tapi aq xdapat join..
bukan aq xnak pergi..
aq nak sangat..
tapi...xada kenderaan..
abang aq balik kerja pukul 12 malam..
sape nak ambik aq?
moto memang laa ada..
nk pergi aq xkisah bawak moto sebab mase pergi langit cerah lagi..
tapi bila balik?
mesti laa da gelap..
da laa aq memang takut keluar malam2 naik moto..
seram jek rase..
jarak rumah aq dengan sekolah jauh laa jugak..
tu yang takut..
lagipom mak aq xbagi..


aq rase sedih sangat..
aq nak pergi..
geng aq semua pergi kecuali aq..
mesti diorang tengah terawih sama2..
nak jugak..
nak jugak rase berbuka puasa ramai2..
mesti happening giler..
aq jeluz..
T_T..


awak...
saya sedih ni..
saya nak pergi..
tapi..saya xada kenderaan..
saya nak sangat join dorang semua..
xapa laa...
mungkin bukan rezeki saya kan?
maaf sebab TERMARAH awak tadi..
xsengaja pom..
sory..:(

mood sedih..
out..

~ thankz coz sudi bace warna warni hidup AZ ~

0 budax comey nak warnai hidup az:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT@ hak milik kekal ~warna warni hidup AZ~