Wednesday, 10 August 2011

betul kew aq da jatuh cinta??

assalamualaikum...
alhamdulillah...
hari aq buka puasa mcm biasa laa...
mkn simple2 aje..
pergi bazar pom beli sikit jek...
so,xadalah aq buat pembaziran..
aq beli pom waspada...tkot ikut sgt nafsu makan nanti membazir pulak..
so...beli sikit2 da laa...
esok boleh beli lagi:)
ok laa...tengok tajuk kat atas...
kenapa aq tulis macam tu?
meh sini aq terangkan kaitan tajuk entry aq hari ni..


nampak gambar ni?
agak2 apa yang jadik ni?
sebenarnya aq tengah bingung ni..
korunk pom tau aq baru putus cinta 3 bulan lepas..
xkan laa hati aq da ada orang lain kot?
aq pom xsedar perkara ni..
tadi aq chat dengan abg angkat aq dekat fb..
aq cakap aq tunggu seseorang on9...
abg aq ckap la"adik da macam suka kat budax tu:"
masa ni laa baru aq terfikir..
aq ni da jatuh cinta kew?
ntah laa..aq pom xtau nk cakap macam mana lagi..
hati aq pom da berbelah bahagi..
confuse!!
aq xtau betul kew aq da jatuh cinta?
semudah tu kew untuk jatuh cinta?
aq baru kenal dia..
xmungkin laa kan?
abg aq tu mesti saja2 nak kenakan aq..


aq akui yang aq memang gembira kenal dengan dia..
dia buat aq kembali ketawa..
ayat kartun dia selalu buat aq gelak..
bila dia ada aq lupa semua kisah sedih aq..
tapi...xkan la aq betul2 jatuh cinta dengan dia kot?
mustahil laa..
bagi aq,dia memang kawan yang baik..
aq bersyukur dapat kenal dia..
arghhh!!
aq da confused ni...
ni semua salah abg aq..
npew dia cakap macam tu?
aq da terfikir-fikir...


tapi..macam mana kalau betul aq da jatuh cinta?
apa yg aq nak buat ni..
aduii...
macam mana ni??
aq da serabut ni..
tolong aq...
aq nak tanye satu soalan kepada korunk...
macam mana nak tahu yang kita da jatuh cinta?
plez...
leave ur comment..
aq perlu tahu..
out

~ thankz coz sudi bace warna warni hidup AZ ~

9 budax comey nak warnai hidup az:

Farah Awang said...

bila kita bercerita sal si dia
kita boleh tersenyum2
aha dah jatuh cinta la tu
pastu asek teringat kat dia
;)

azyhah said...

emg tol p tu jek kew nk tau itew da jtuh cnte?

Tentang Aku said...

saye tak pernah jatuh cinta .. cm ner ? hahah
http://muhammadaliafandy.blogspot.com/

Diya Lolipop said...

tido igt die mkn igt die....and xpandang laki laen asek die die die...heheeh

idah-alhabsyi said...

bila selalu teringat kat dia, & macam tertunggu tunggu dia, da jatuh cinta la tu :P
salam ramadhan awak ;)

azyhah said...

abez laa aq:(

yad'z said...

tepuk dada... tanya hati.. =)

widiea azira said...

adeh!! sye da byk kali mcm t0o taw..

1st mmg engt t0o cinta..then pikir2 blk t0o cume suke je daaaa..not cinta
suke dgn cinta laen taw!!

actualy sy x pnh jatuh cinta..xtaw rase dya cane..

widiea azira said...

adeh!! sye da byk kali mcm t0o taw..

1st mmg engt t0o cinta..then pikir2 blk t0o cume suke je daaaa..not cinta
suke dgn cinta laen taw!!

actualy sy x pnh jatuh cinta..xtaw rase dya cane..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT@ hak milik kekal ~warna warni hidup AZ~