Tuesday, 23 August 2011

alamak!!kantoi pulak..:(

assalamualaikum semua..
puasa ker x?
hari ni da masuk 23 hari kita puasa..
dalam hati memang laa xsabar nak raya ..
tapi..bila fikir pasal trial spm lepas raya..terus aq rase nak tangguh raya..
alololo...
nak raya..:(
haih(mengeluh sedih)..
aq xboleh raya tahun ni..
tapi korunk tetap kena bagi aq duit raya tau..
susah nak jumpa orang yang xnk raya mcm aq(sebenarnya da terpaksa)..
haha..

da laa..
jangan merapu lagi..
korunk mesti nak tau aq kantoi apa kan?
what?korunk fikir aq kantoi xpuasa?
mana adalaa..
aq puasa tau..
xbaik tuduh aq yang comey ni(perasan suda)..


nampak x?
haha..ni laa yang aq kantoi..
masa tu kelas bio..
memang laa aq suka giler tidur dalam kelaz bio..
cikgu nyer baik sangat..
suara pom kecik jek sama macam badan nyer yang kecil molek tu..
so,aq rasa terbuai pulak dengan suara dia yang lembut..
sebab tu laa aq selalu sangat tidur dalam kelaz dia..
haha..jahat betul aq ambik kesempatan pulak..
tapi cikgu tu xpernah kisah kan aq..
aq nak tidur kew..nak tergolek kew..dia xkisah pom...
mungkin sebab aq selalu dapat markah yang boleyh dikategorikan tinggi kot..
betul laa apa yang membe aq pernah cakap dulu..
kalau kita selalu tidur dalam kelas or selalu ponteng kelas..
tapi..kalau result kite baik dan memuaskan..
cikgu pom xkisah..

 yang tadi tu intro jek..
haha..
nak dijadikan cerita..
hari ni pom aq memang ngantuk giler dalam kelas bio..
da laa kepala rasa berpusing...
kena selsema pulak tu..
memang aq rasa nak tidur jek laa.
menguap?jangan kire laa berapa ribu kali..
tapi..kali ni aq berazam xnak tidur..
aq tulis jawapan yang cikgu bagi..
sedar x sedar yang tangan aq bergerak tapi mata pejam(macam mana tu?korunk fikir laa)..
sekali aq bukak mata..
SUBHANALLAH...
tulisan aq da macam tulisan budax 3tahun..
dengan senget nyer...
dengan bertindih pulak..
lagi2 salah ejaan..
haha..
padah sebab tulis dengan mata pejam..
last2..aq da xboleyh tahan..
aq landing jek atas meja..
kepala aq letak atas meja beralaskan lengan..
tangan lagi sebelah pegang pen..
tengah syok2 tidur..
tetiba..


dumm...
meja aq kene ketuk..
aq yang tengah masuk alam mimpi terus bangun..
aq tengok laa membe aq..
dia cakap pengetua panggil..
aq tengok dekat pintu kelaz aq..
pengetua tengah diri kat situ...
giler cuak aq..
da laa pengetua pantang orang tidur dalam kelaz..
aq memang da fikir nak dapat demerit jek..
da laa selama ni rekod demerit aq bersih..
habis laa rosak rekod aq tu..
pengetua panggil gak lagi dua orang budax perempuan kelaz aq..
tapi aq memang da cuak ler..
da laa mase aq bangun dari kerusi tu aq mamai lagi..
nasib baik xjatuh..
jalan pom nak x nak jek..
sekali da sampai depan pengetua..
korunk tau dia cakap apa?
xtau kan?
sini aq bagitau..
"awak ada hantar kerja sekolah tahun lepas tapi belum di kasi pen oleh pihak sekolah..saya baru jumpa senarai nama awak..awak pilh nak pen yang mana satu..kalau rosak hantar balik kew pejabat tuk tukar"
haha...buat penat jek aq cuak...
sekali dia nak bagi pen laa..
fuhh!
lega giler aq...
nasib baik laa cikgu bio aq xbagitau aq tidur..
tenkz teacher...
love u..
saya cuba xtidur lagi..
hehe...

aq kena gelak jek dengan membe baik aq sebab tidur dalam kelaz..
n hampir2 terkantoi dengan pengetua..
pengajaran tu..
haha..
tengok laa besok macam mana..
kalau aq xtidur..kire satu kemajuan laa...
haha..
out..


~ thankz coz sudi bace warna warni hidup AZ ~

4 budax comey nak warnai hidup az:

ekin ekin said...

nasib awk baik lah..teacher awk tu baik..hihi..goodluck trial spm ok..wat btul2..:)


rajin2 singgah la blog sy yer..

azyhah said...

<3ekin ekin

haha...nasib baik laa...tenkz yew:)

Akito Boron said...

aku pun suka tido kelas bio. xtaw la knpe tp kls bio mmg kls utk tido ker apa ntah. haha

azyhah said...

*akito boron

cgt setuju dengan kamoo..kesian cikgu bio kite..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT@ hak milik kekal ~warna warni hidup AZ~