Wednesday 7 September 2011

kenapa awak berubah T_T...

assalamualaikum semua...
entry ni untuk si dia...
tapi kalau korunk da terbace....
x apalaa...
aq xkisah pom...
kalau nak komen pom aq sangat mengalu-alukan...
terutama kepada abah...(ku azhar)
hehe...



semalam saya call awak...
tapi kawan awak yang angkat...
dia cakap awak kat surau dan mungkin awak tido kat surau...
da berapa hari awak  selalu ada kat surau...
saya xkisah sebab awak mungkin nak cari ketenangan...
tapi saya betul2 terkejut masa dengar cerita tentang awak dari kawan awak...
masa tu saya sedar yang awak da banyak berubah...
saya xtau apa sebab awak jadi macam tu...
kawan awak bagitau yang awak mengamuk semalam sebelum exam bm paper 1...
dia cerita kat saya yang ada gurl nak kenal dengan awak...
then...tetiba awak mengamuk dan marah2 kat gurl tu...
apa da jadi pada awak?
walaupom kita kapel sekejap jek tapi saya kenal awak...
awak ramai sangat kawan pompuan...
awak xmungkin akan marah2 kat diorong...
awak sangat memahami perasaan gurl...
saya betul2 terkejut...
saya bagitau kawan awak yang saya nk cakap dengan awak...
kawan awak cakap dia takut nk tegur awak...
dia cakap awak jeling kat cikgu dan x cakap sepatah pom...
dia cakap ramai kawan pompuan awak call awak petang semalam tapi satu pom awak x angkat...
saya tetap nak cakap dengan awak..
saya dapat rasakan yang awak ada sembunyikan sesuatu...
saya dapat rasakan yang awak risaukan sesuatu...
saya dapat rasakan ada sesuatu yang mengganggu awak...
xlame lepas tu awak misscall saya...
then saya call laa awak balik...
awak tanya kenapa?
saya suruh awak jujur tentang masalah awak...
awak cakap xdak apa2...



awak boleyh tipu orang lain tapi bukan saya...
memang kita kapel juz dalam waktu yang singkat...
tapi...saya dapat rasakan awak ada masalah..
hati saya xtenteram..
jantung saya berdetak pantas...
saya risaukan awak...
bila saya mintak awak terus terang...awak tettap cakap xada apa2...
saya x bodoh laa awak...
saya dapat rasakannya..
tetibe awak putuskan talian...
bila saya call sekali kagi..kawan awak yang angkat...
dia cakap awak da pergi surau lagi...

awak berubah secara mendadak...
saya betul2 bingung...
xsalah kalau berubah...
memang betul manusia perlu berubah...
tapi berubah ke arah kebaikkan...
awak?
awak berubah ke arah bertentangan...
tolong laa...kembali pada awak yang dulu...
saya tahu awak ada masalah...
kongsi laa dengan saya...
saya pernah cakap yang saya akan selalu ada untuk awak...
saya sayang awak...
saya xnak awak jadi makin teruk...
tolong laa...


saya akan tunggu awak...


out...

~ thankz coz sudi bace warna warni hidup AZ ~

0 budax comey nak warnai hidup az:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT@ hak milik kekal ~warna warni hidup AZ~