Thursday 29 September 2011

kata2 indah yang pernah diungkapkan (part 4)..

awk2...
saya pom xtau laa kenapa awk buat saya mcm ni...
adakh sejak awl2 lagi awk masuk dalam kehidupan saya sebab nk permainkan saya?
awk memang da rancang kew semua ni?
atau awk memang benar-benar sayangkan saya?
plez tell me...
saya xkan tau jawapan nyer sebab jawapan tu hnya ada dengan awk...
bagitau laa saya awk...







kali pertama gaduh lepas kapel...
mase ni saya sedih sangat sebab saya fikir awk langgar janji awk...
saya kecewa sangat....
mase ni gak laa saya terasa hati dengan kawan saya...
saya ingt nk sembunyikan sedih saya...
tapi saya xperasan yang saya da terzahirkan emosi tu kat awk...
kesian awk...
tapi saya betul2 sedih and sakit hati dengan awk mase ni...
awk memang baik...
walaupom awk xtau apa salah awk...
awk tetap mintak maaf...
awk macam da faham perangai saya...
maafkan saya ek awk sebab layan awk cmtu...
saya salah faham dengan awk...
kesian awk...
kejam kan saya ni awk...
patut laa awk tinggalkan saya....:(


mase ni saya pergi bazar dengan kawan saya yang same sekolah dengan awk...
dia tnye saya sama ada saya kapel ker dengan awk?
saya jawab x...sebab kita dah janji nk rahsiakan hubungan kita...
dia ckp saya tipu dier...
dier ckp saya xanggap dier sebagai kawan sebab tu saya xnk share dengan dier...
dier ckp dier xnk kawan dengan saya lagi...
saya tau dier main2 tapi saya terasa sgt awk...
lepas tu , dia cakap yang awk bagitau dier awk suka saya...
saya betul2 terkejut...
awk?kita kan da jnji nak rahsiakan hubungan kita?
kenapa awk bagitau dier cmtu?
berani lak awk ek?
lepas tu dier suruh saya bagitau bende sebenar...
awk...saya rase mcm orang bodoh mase tu awk sebab cuba tegakkan benang yang basah demi jnji kita...
saya terasa sgt dengan kata2 kawan saya...
walaupom dier ckp yang dier juz main2...
sakit awk hati saya ni mase tu...
sakit sangat...






mse ni awk da bce entry saya tentang perkara yang jadik kat bazar dengan kawan saya tu...
kat bawah tu ada pesanan tuk awk...
kat situ ada tulis "saya xlayak tuk awk"
sebab tu awk ckp "awk tggu saya"
tapi awk perasan x?
situasi sekarang terbalik pulak kan awk?
awk pulak yang cakap awk ni xlayak tuk saya...
dan saya pulak yang jawab "saya akan tggu awk and i still love u"
kenapa laa kita jdik mcm ni awk?
hurm...entah laa awk,,,
pening saya fikir pasal awk...


to be continue...

~ thankz coz sudi bace warna warni hidup AZ ~

0 budax comey nak warnai hidup az:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT@ hak milik kekal ~warna warni hidup AZ~