Thursday 29 September 2011

kata2 indah yang pernah diungkapkan (part 3)..

awk...
kenapa awk cakap yang awk xpenting dalam hidup saya?
awk cakap awk bace entry saya....
xkan awk xboleyh rasakan betapa penting nyer awk dalam hidup saya...
awk selalu pesan pada saya DON'T THINK NEGATIVE...
tapi awk yang fikir bende bukan2...
tu cuma alasan awk kew?
awk da lupa kew janji awk?


tengok ni...
ni bukti yang awk pernah janji dengan saya yang awk xkan tinggalkan saya...
awk da lupa kew dengan janji awk...
saya percaya yang awk akn tunaikannye nanti...
saya percaya pada awk..
saya rindu mase bersama awk...
kalau awk pergi sebab marah kan saya...
atau...
sebab saya ada buat salah dengan awk...
saya mintak maaf...
saya harap awk akn pulang...


mase ni saya mintak maaf dengan awk kalau da buat awk sakit hati...
penuh IM dengan ucapan maaf...
sampai awk tanya " sayang b x ?"...
nk jwb soklan awk baru laa saya berhenti tulis sorry...
awk sendiri yang cakap awk akan selalu ada di sisi saya...
mane janji awk?
awk da lupa ek?
xpew laa...biar saya ingtkan awk balik...
saya bukan nak malukan awk dengan buat entry macam ni...
saya cuma nk awk ingat balik janji awk pada saya...
saya nk awk tau bertapa pentingnyer awk pada saya...


to be continue...


~ thankz coz sudi bace warna warni hidup AZ ~

0 budax comey nak warnai hidup az:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT@ hak milik kekal ~warna warni hidup AZ~