Thursday 29 September 2011

kata2 indah yang pernah diungkapkan (part 5)..

blog saya penuh dengan cerita pasal awk...
saya nk awk tau betapa penting awk pada saya...
saya cuma nk kita berbincang jek...
awk balik laa...
kita kene selesaikan semuanyer...
saya xsanggup nk terus macam ni...



awk perasan ek yang pggilan kita berubah bila saya marah or sedih?
saya sendiri xsedar...
maaf ek awk?
saya memang xguna kan?
hurm...


awk ingt lagi x semua ni?
awk ckp awk xnk berpisah dari saya....
awk ckp awk perlukan saya...
mane semua tu awk?
mane?


kita gaduh teruk kan awk?
kesian awk...
saya da buat awk nangis...
tapi saya nk awk tau...saya pom nangis gak...
maafkan saya ek awk?
saya memang kejam...
kesian awk...
pagi tu awk mesej saya...
awl pagi sabtu...
lepas tu saya tergerak hati nk on9...
bila saya on9 , saya nmpak awk ada...
sebab tu laa saya tegur awk...
saya gembira sangat...
saya rindu awk mase tu...
kesian awk kan?
awk tggu saya chat ek awk?
da lame kew awk tggu mse tu?
maaf ek?
truly sorry..



awk nmpak x?
awk ckp yang awk xnk kehilangan saya...
tapi sekarang?
saya yang kehilangan awk...
situasi kita semakin pelik kan awk?
semuanyer terbalik...
tunggang langgang...
haha...
apa salah saya ek sampai semua ni terjadi kat saya?



awk nmpak xni?
sbb tu saya nk awk kembali....
kita perlu berbincang...
susah sgt kew permintaan saya ni?
kalau awk bace entry ni...plez laa awk...
kita bincang bende ni baik2...
plez...saya nk fokus tuk spm laa awl...
sebab tuu saya nk selesaikan semua ni sekarang... plez faham



the end...
ni adalah kisah benar...tiada unsur rekaan...


~ thankz coz sudi bace warna warni hidup AZ ~

0 budax comey nak warnai hidup az:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT@ hak milik kekal ~warna warni hidup AZ~