Saturday 3 December 2011

HePi LaA AwAk kAn BuAt SaYa CmNiE ?

assalamualaikum...


mood hari ni ?
xbaik... aq sedih + sakit hati...
kenapa ?
pompuan mane yang xsakit hati biler tgok kekasih sndri gne "dear " dgn pompuan lain...
pggil nama xboleyh kew ?
kalau pom dax pompuan tu g muda dri die...pggil abg kan boleyh...
kenapa mesti pggil dear ?
da tu siap gune sayang2 g.
biler aq tegur , die ckp yang aq mesej nan lelaki lain gune "abg"  xpew lak...
eh3...da die memang da aq anggap macam abg aq...
xkan aq nak pggil nme pulak..
lagipom die lagi tua dari aq...
aq pom da malas nak fikir ape2...
aq da sakit hati sangat2...


p/s : suka hati awk laa nak buat pew...
saya malas nak masuk campur...
awk nak suka budax tu ?
up to u..
asalkan awk bhgie...
air mata saya x berguna pom tuk awk...
saya sayang awk pom bukan awk kisah..
apa2 laa awk..
saya penat..



~ thankz coz sudi bace warna warni hidup AZ ~

0 budax comey nak warnai hidup az:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT@ hak milik kekal ~warna warni hidup AZ~