Tuesday 4 October 2011

sorry..:'(

hey awk...
ye laa...
awk laa...
awk sorang jek name NORAMEN BIN ABDUL RAHMAN yang saya kenal...
xdak 2 atau 3...
ehee...


saya nak minx maaf dengan awk ni...
saya tau  saya salah...
maaf ek awk?
awk majuk ek awk?
alololo...
manja nyer...
mintak laa awex awk pujuk...
saya bukan awex awk lagi...
haha...
tapi awk tetap kawan saya...


lepas saya putus dengan si dia sejak sebulan yang lepas...
awk x habis2 ajak saya kapel balik..
awk lupa ek?
awk tu da ada awex...
jangan laa sakitkan hati die macam awk buat kat saya dulu..
kita kawan jek ek?
saya sentiasa doakan awk bhgie...
pasal hubungan dulu...kita lupakan jek laa...
anggap tu satu mimpi or satu kesalahan kita...
kita kawan kan lebih baik...^_^


apa2 pom...saya mintak maaf sebab xdapat tunaikan permintaan awk semalam..
awk suruh saya nyanyi kan?
memang laa saya nk nyanyi kan tuk awk sebagai balasan sebab awk selalu nyanyi tuk saya...
tapi yang awk pasang lgu tu buat apa...
saya benci lagu tu...
lagu tu buat saya ingt kat dia..
sorry ek lau awk sakit ati...
malam ni saya nyanyi tuk awk...
sorry awk...
da2...xmoa mjuk2 g...
nanti siti lari...
haha


~ thankz coz sudi bace warna warni hidup AZ ~

0 budax comey nak warnai hidup az:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT@ hak milik kekal ~warna warni hidup AZ~