Saturday 8 October 2011

AkU kEnA SeRaNg ?...T_T

assalamualaikum....
hurm...hari sabtu yang membosankan...
xada apa yang menarik...
macam hari minggu yang biasa...
tido , makan , tengok tv , on9...
mende biasa jek...
haha...
pemalas gak aq ni kan ?
haha...apa aq kisah korunk nak cakap pew...
ehee....
ni laa aq...
^_^


takut ? berdebar ?
yes !! tu laa yang aq rase semalam and pagi tadi...
nak tau kenapa?
semalam aq dapat satu mesej...
no? no yang tertera kat situ adlh no ameen...
tapi dari cara tulis dan pertanyaan , aq tau tu bukan ameen...
so , aq yakin yang tu mesti awex die...
dier tulis "mykom , qo akmar ea , bks awex amen ?"
aq bace mesej tu lambat  , so aq reply un lambat laa...
aq balas laa.."yea , it's me..."
hati aq berdebar giler sih...
aq takut kalau kene serang cam dulu...
haha....
tapi dier x balas pom...
lega gak hati ni...
pagi tadi aq dapat mesej lagi...
nama ameen lagi yang naik...
ni mesti awex dier guna no dier...
hish3...
sempat pulak aq mesej2 dgn awex dier...
ehee...
alhamdulillah...ameen da jumpa pompuan yang baik...
lega aq...
tgok ameen gembira , aq pom gembira...
awex dier dew tnya aq macam mana aq boleyh kapel dengan ameen...
aq juz jawab "mende uh da lama...aq anggap tu satu kesalahan  "
nampak nye ameen da jumpa yang terbaik tuk dier...
aq doakan hubungan dorang kekal...
semoga dorang bahagie sampai akhir hayat...
aq lega giler bila da lame2 mesej dgn awex dier...
aq pernah kena serang dgn ex dier dulu...
tapi nasib baik yang ni x mcm yang dulu
^_^


tahniah awk...
awk da jumpa pompuan yang baik...
kali ni pilihan awk memang tepat...
saya sokong awk...^_^
saya doakan awk bahagie...
ehee...
lepas ni jgn sakitkan aty dier macam yang awk pernah buat kan saya ek?
saya tgok dier baik...
awk pom doakan saya ek?
tenkz tuk awk sebab sudi ada bile saya perlukan teman...
awk memang kawan yang baik...
saya gembire kenal awk walaupom awk pernah lukakan aty saya...
nampak nyer semua ex saya tengah bahagie...
alhamdulillah...
saya happy sangat kita masih boleyh berkawan walaupom da clash...
saya anggap hubungan kita tu satu kesalahan sebagai remaja...
ehee...

out...


~ thankz coz sudi bace warna warni hidup AZ ~

0 budax comey nak warnai hidup az:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT@ hak milik kekal ~warna warni hidup AZ~