Thursday 27 October 2011

BiLA hAtI diLaNdA rEsAh...

assalamualaikum...
fuhhh....hari ni penat sihh...
hang out dengan kazen aq...
memang penat...
semua tengah stress coz masing2 ada masalah tersendiri...
so , kitorang pergi karoake ...
medium untuk lepas kan beban...
haha...


mula2 semua malu2 kucing nak nyanyi...
tapi...da nyanyi...xingat dunia pulak...
haha...
dengan muzik slow ke rancak...
lagu jiwang ke dangdut...
semua bantai...
janji dapat lepaskan tekanan...
satu jam rm13...
mula2 ambik satu jam jek...
tapi xcukup pulak..
tambah lagi satu jam..
keluar jek dari tempat karoake...tengok tar da basah...
entah bile hujan turun pom xtau laa...
haha...


mase nyanyi tadi...
aq ingat rez...
aq rase bersalah sangat kat die...
semoga die happy ...
semoga dier jumpa perempuan yang lagi baik dari aq...
aq mintak maaf rez...
aq xjujur dengan awk...
sepatutnye aq bagitau awk yang aq masih sayangkan K.H.
aq fikir aq mampu sayang awk lenih dari die...
tapi aq salah...
maaf kalau awk terluka...
aq mintak maaf...


lagu yang awk suruh saya dengar tu.. 
saya da dengar...
terima kasih ek awk..
selama ni saya xpernah dengar lagu tu...
lagu INGATKU DALAM DOAMU...
awak yang suruh saya dengar kalau saya rindukan awk...
saya da dengar lagu...
tenkz tuk awk...
maafkan saya...

peace yo!
aw

~ thankz coz sudi bace warna warni hidup AZ ~

0 budax comey nak warnai hidup az:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT@ hak milik kekal ~warna warni hidup AZ~