Wednesday 9 November 2011

sAyA sAyAnG aWaK...

assalamualaikum...
da lama aq xupdate kan ?
minggu depan da spm..
tinggal dalam 3 hari jek lagi...
aq rasa aq da ready tuk subjek teras tapi tuk subjek tambahan xready lagi laa...
hurm...
sedia atau x jawab saja kertas itu..hahaha...
aq xtau nak update apa...
so , korunk bace laa ni ek ?
ni hanya rekaan semata2..
xdak kene mengena yang masih hidup atau da meninggal dunia...
kalau ada pom hnya kebetulan...
haha...aq da mengarut da...
apa2pom hope korunk enjoy...^_^



dulu awk jnji awk nak setia...
dulu awk jnji awk xnak curang...
dulu awk jnji xkan tgglkan saya...
dulu awk jnji selalu ada di sisi saya...
dulu awk jnji akan sentiasa menyokong saya...
dulu awk jnji akan sentiasa jujur apabila bicara dgn saya...
tapi awak banyak tipu saya...
selepas 2 tahun kita kapel , awk mula berubah...
awk jarang text saya...
awk jarang call saya...
awk jarang jumpa saya....
setiap kali saya tanya kenapa , awk mesti jawab yang awk sibuk...
saya percayakan awk walaupom hati saya ragu2...
semuanya sebab saya sayang awk...
tapi...
awk tipu saya...
sampai hati awk...
saya jumpa awk dengan gurl lain kat mall...
awk mesra sgt dgn dia...
awk nmpk gembira dgn dia...
awk terkejut bila nmpk saya...
bila saya tnya sapa dia , awk jwb kekasih baru awk...
saya sedih sgt...
awk da hancurkan hati saya...
awk musnahkan mimpi indah saya...
awk mungkir jnji2 kita...
awk kejam...
awk jahat...
saya lempang awk masa tu kan?
sakit x?
mesti laa sakit tapi sakit yang saya rasa jauh lebih perit...
lepas tu kita langsung xberhubung kan ?
saya belajar lupakan awk walaupom susah...
semua hadiah yang awk bgi kat saya , saya simpan dalam almari sebab saya xnk ingt kat awk lagi...
memang saya rindukan awk...
memang saya masih sayangkan awk...
tapi awk da lukakan hati saya...
sekarang saya nak lupakan awk sepenuh nya...
saya xnk ingt awk lagi...
satu hari tu , saya dpt call...
saya xkenal pom nombor tu...
bila saya angkat saya dengar suara perempuan...
awk tahu x sapa dia ?
dia gurl yang awk ngku sbg kekasih baru awk...
dia ckp awk tipu saya...
dia ckp dia sebenarnya sepupu awk...
dia ckp awk sakit...
skrg awk dew kat hospital...
doctor ckp awk juz ada 5 bulan jek lagi tuk hidup...
awk tipu saya sebab awk xnk saya sedih bila awk pergi nanti...
dia ckp awk nak saya lupakan awk sebab awk xmampu hidup lama...
saya tol2 terkejut...
saya pergi hospital...
saya tgok awk baring jek atas katil...
muka awk pucat sgt..
bila nmpk saya , awk terkejut sgt..
lepas tu awk halau saya...
awk suruh saya pergi...
tapi saya xnk..
saya nak jaga awk...
saya xsangka awk sanggup buat saya bencikan awk semata-mata awk xnk tgok saya nangis..
awk sanggup tanggung sakit awk sendiri demi kebahgiaan saya...
3 bulan saya jaga awk kat hospital...
semua keperluan awk saya yang uruskan...
melihat kesungguhan saya...
ibu dan ayah awk suruh kita kahwin...
saya  terus setuju..
tapi awk bantah sebab awk xnk saya susah bila kahwin dgn org skt mcm awk..
saya xkisah pom...
mak dgn abah saya pom da setuju...
sebulan lepas tu kita kahwin kan ?
awk nmpak hensem dgn bju melayu tu walaupom muka awk pucat sgt...
lepas kita sah suami isteri..
awk jln arah saya...
ibu yang pimpin awk kan?
lepas sarung cincin , awk terus rebah....
saya pangku awk...
saya peluk awk...
awk pesan supaya saya bhgia...
awk ckp awk syg saya selamanya...
awk ckp awk cintakan saya sepenuh hati awk..
awk mintak maaf sebab pernah tipu saya..
awk akhirnya hembuskan nafas terakhir di pangku saya...
saya nak awk tahu..
saya cintakan awk smpai bila2...
terima kasih tuk kasih sayang awk...
i love u...

tenkz sebab sudi bce entry pnjang ni...
peace yo!

~ thankz coz sudi bace warna warni hidup AZ ~

0 budax comey nak warnai hidup az:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT@ hak milik kekal ~warna warni hidup AZ~