Wednesday 16 November 2011

SaLaH aQ kEw ?

assalamualaikum..
arghh...da hmpir seminggu xupdate...
busy dengan spm...
kertas tuk minggu ni da tamat...
lega nya....
tinggal two weeks jek lagi...
lepas tu merdeka laa....ehee..



awk ? ye awk laa...
saya pelik laa dengan awk..
bukan dari awl perkenalan kita lagi kew , saya da bgitau awk yang saya da ada REZ...
awk gak yang ckp kita kawan jek...
tapi kenapa awk lain macam ?
pening saya fikir pasal awk...
awk baik giler dengan saya...
bila saya tnye awk ckp awk memang baik dengan semua org...
xtau laa betul kew x...
tapi , serius saya ckp awk superb baik dengan saya...


hari pertama and hari kedua saya exam...
saya kene sakit perut coz salah makan kot...
bila saya bgitau awk...
apa awk buat ?
awk pakse saya pergi klinik + makan ubat..
bila saya xnk..awk pujuk saya...
tapi saya tetap xnk...
awk ckp awk doakan saya sembuh...
awk ckp awk xnk saya sakit tapi kalau awk yang sakit xpew...
awk selalu tnye saya da study kew belum tuk setiap paper...
bila saya ckp belum...
awk suruh saya study sebab awk nak saya berjaya...
awk sanggup teman saya study sampai lewat malam...
bila saya tertido...bgun esoknya mesti ada miss call dari awk...
kenapa awk baik sangat dengan saya ?



bila saya sakit kepala , awk selalu ade dengan saya...
awk bgi kekuatan tuk saya...
awk selalu amik berat pasal saya...
saya xfaham kenapa awk baik sangat dengan saya...
bila saya lambat mkn , awk mesti marah...
awk layan perangai saya yang macam budax2 ni...
awk sanggup datang jumpa saya walaupom tempat awk jauh dari tempat saya...
apa motif awk ?




awk ckp awk suka saya...
awk ckp awk sayang saya....
tapi saya xmampu balas perasaan awk...
saya da ade REZ...
saya tau awk cuba simpan luka di hati awk...
tapi saya dapat rasekannya...
saya minx maaf...
plez laa...jgn terlalu baik dengan saya...
saya xnk awk terluka...
awk cari laa org lain..
maaf kalau saya buat salah dengan awk...
plez forgive me...:'(


sorry :'(

~ thankz coz sudi bace warna warni hidup AZ ~

0 budax comey nak warnai hidup az:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT@ hak milik kekal ~warna warni hidup AZ~