Sunday, 4 December 2011

Aq TaKuT biLeR FoLLoWeRs MeNiNgKaT...

assalamualaikum...
ape kabar ? 
kalau yang sihat tu bagus laa...
kalau xsihat , cepat2 mam ubat tau..
nanti merebak..
hehehe...
sebenarnye..aq tengah lapar ni..
sape nak belanje ?
ade yang sudi ?
^_^


topik hari ni ?
followers... 
aq rase semua blogger tau kan ape tu followers..
alaa..org yang follow blog kita laa...
memang laa semua blogger nak followers yang byk kan ?
aq pom nak jugak...
tapi kenapa aq takut ea biler followers aq meningkat?
sebenarnya..aq xberapa suka bila org ckp "done follow u..follow me back "..
bukan apa...aq nak pembace yang setia...
yang suka komen and bg nasihat...
bukan nye yang dtg singgah sebab nak suruh aq follow balik...
even die follow blog aq tapi mesti die xbace pom entry aq..
komen ? lagi laa x...
sebab tu bile aq tgok followers aq yang makin bertambah..aq jdik takut...
aq gak tertanya-tanya...
"dorang follow blog aq ni ikhlas kew x ? memang dorang nak bace entry aq or just nak tingkatkan followers dorang ? "
aq tau blog aq xcomey and xmenarik cam blog2 hasil blogger terkenal...
sebab tu aq takut...
ape2 pom tenkz laa sape yang follow aq penuh keihlasan dan mmg berniat nk bce semua entry aq...
sayang korunk..kiss sikit..muax 3x..


ni tuk followers aq yang betul2 setia...
sayang korunk ketat2...
=)
muax..

~ thankz coz sudi bace warna warni hidup AZ ~

Saturday, 3 December 2011

HePi LaA AwAk kAn BuAt SaYa CmNiE ?

assalamualaikum...


mood hari ni ?
xbaik... aq sedih + sakit hati...
kenapa ?
pompuan mane yang xsakit hati biler tgok kekasih sndri gne "dear " dgn pompuan lain...
pggil nama xboleyh kew ?
kalau pom dax pompuan tu g muda dri die...pggil abg kan boleyh...
kenapa mesti pggil dear ?
da tu siap gune sayang2 g.
biler aq tegur , die ckp yang aq mesej nan lelaki lain gune "abg"  xpew lak...
eh3...da die memang da aq anggap macam abg aq...
xkan aq nak pggil nme pulak..
lagipom die lagi tua dari aq...
aq pom da malas nak fikir ape2...
aq da sakit hati sangat2...


p/s : suka hati awk laa nak buat pew...
saya malas nak masuk campur...
awk nak suka budax tu ?
up to u..
asalkan awk bhgie...
air mata saya x berguna pom tuk awk...
saya sayang awk pom bukan awk kisah..
apa2 laa awk..
saya penat..



~ thankz coz sudi bace warna warni hidup AZ ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT@ hak milik kekal ~warna warni hidup AZ~